Standard Basic este serviciul de curierat Standard în Chișinău sau servicii locale a orașelor din Republica Moldova, constă în preluarea expedițiilor de la adresa expeditorului și livrarea acestora la punct fix, valabil pentru expedieri de tip plic (max 1 kg), colet (max 30 kg) și europaleți (max 200 kg), în termen de 1-3 zile lucrătoare.

Este un serviciu de curierat dedicat companiilor cu un volum mare de marfă și cu un timp de tranzit fix. Timpul de tranzit este întotdeauna respectat iar clienții sunt informați înantea livrărilor de către curieri.

Beneficii

Servicii gratuite, pentru toți clienții Curier-Prest:

  • Comunicarea PREST oferită telefonic, prin rețele de socializare,
  • Plata la desținatie a expedierilor;
  • 2 încercari de livrare, în cazul în care destinatarul nu este găsit la adresă;
  • Contactarea telefonică a destinatarului, pentru livrări în condiții speciale;
  • Pastrarea expedierilor cu livrare nereusita in reteaua CURIER-PREST, timp de 7 zile;
  • Expedierile refuzate de destinatar se vor returna la expeditor cu celeritate.

Beneficiu prin contract:

  • Posibilitatea de a plati transportul expedierii la destinatar;
  • Posibilitatea de a primi de la orice filială a firmei sau de la partenerii de afaceri livrări cu plata direct în cont;
  • Emiterea facturii lunare însoțită de o anexă cu detalii despre expedierile din perioada respectivă;
  • Optiunea  care ofera destinatarilor, gratuit, informatii cu privire la expedieri;
  • Prioritate la colectare și livrare în perioadele aglomerate.

*Tarifele sunt exprimate în MDL și nu conțin TVA

Apelează serviciul clienți și obține oferta de preț

DE CE NOI

Curier-Prest și-a concentrat succesul pe două domenii principale:
oamenii și tehnologia.
De sus în jos, am asamblat o echipă de elită de angajați, cu numeroși ani de experiență în industria de curierat, marfă și depozitare.
Pe lângă o echipă de angajați excepționali, Curier-Prest se angajează să investească în cele mai noi tehnologii, folosind echipamente de comunicare de ultimă generație și sisteme extrem de automatizate pentru a oferi clienților noștri servicii de neegalat.
Prin intermediul software-ului și echipamentului de scanare, putem oferi clienților noștri semnături „în timp real” și timpi de livrare la cerere.
Aceasta’ este combinația dintre angajații de vârf și tehnologia de ultimă oră, care ne-a permis să îmbunătățim serviciile și îngrijirea clienților în timp ce ne
extindem rapid activitatea.

Fie că aveți o comandă mare de expediere care implică mai multe încărcări
ale remorcii de tractoare sau o nevoie cât mai mică ca o servietă
livrată în oraș, avem experiența și expertiza pentru a finaliza lucrarea.