Este un serviciu de curierat care constă în achitarea de către destinatar expeditorului, prin
intermediul rețelei poștale Curier-Prest, a contravalorii bunului care face obiectul trimiterii poștale (plicuri
si colete) preluate de către furnizorul de servicii poștale.

Curier-Prest preia banii de la destinatar şi îi trimite în contul clientului expeditor, prin serviciul expediției băncii – de obicei în decurs de trei sau patru zile lucrătoare după livrare, fără a depăși termenul de 10 zile lucrătoare de la livrare.

Serviciul Ramburs este disponibil doar pentru bunurile expediate

  • Risc mai scăzut de neplată, mai multă siguranţă,
  • Valoarea maximă acceptată a valorii rambursului este de 10.000 MDL  pentru orice persoană fizică sau juridică. Prin excepție, în cazul contractelor comerciale încheiate cu persoane juridice, valoarea maximă acceptată a valorii rambursului este de 20.000 MDL.

CUM TRIMITEŢI UN COLET CU PLATĂ RAMBUS?

  • Expeditorul selectează opțiunea „Ramburs cont colector”;
  • Clientul semnează în rubrica „Semnătură predare”;
  • Destinatarul va primi chitanța de ”Ramburs cont colector”;
  • Valorea rambursului cash va fi livrata catre clientul expeditor într-un termen de 3 zile lucrătoare de la momentul livrării expediției de tur.

Serviciul Ramburs cont colector este contra cost!